Design uimitor și culori incredibile ale monitoarelor: Philips își prezintă inovațiile la IFA 2016
Toate produsele prezentate în cadrul expoziției, cel mai mare monitor curbat 4K, monitoarele curbate și plate E8 cu tehnologie UltraColor, precum și un monitor cu webcam pop-up pentru a spori securitatea la birou, combină vizionarea captivantă cu tehnologia incredibilă de redare a culorilor și se focusează pe un design ultra subțire
MMD, partener licențiat al Philips pentru producția de monitoare va prezenta anul acesta la IFA 2016, în perioada 2 – 7 septembrie un spectacol de inovații demn de descoperit. Philips își așteaptă vizitatorii în sala 22 cu monitoare și cu tehnologii avansate care prezintă o calitate ridicată a culorilor imaginilor cât și o strălucire și viteză de top, prin intermediul experienței captivante ce oferă un nivel mai ridicat de concentrare la locul de muncă, plus mici dezvăluiri ale următoarelor produse ce urmează să fie lansate.
Printre atracțiile principale din standul Philips de la IFA 2016 se numară:
- Cel mai mare monitor 4K cu ecran curbat de pe piață
Unul dintre noile monitoare prezente la stand este noul model de 40 de inci Brilliance Curved, care la ora actuală este cel mai mare monitor 4K curbat de pe piață. Acesta va fi acompaniat de un nou model din seria monitoarelor curbate ce se încadrează ușor în câmpul vizual al utilizatorului pentru a crea mai mult spațiu personal. Monitorul include și opțiunea de înclinare a ecranului pentru o poziționare optimă. Acesta ofera o experiență cu adevarat captivantă și concentrată, ideală pentru persoanele ce au nevoie să se concentreze în birouri și spații gălăgioase. Monitorul este ideal pentru gamerii ce doresc să fie cât mai transpuși în jocurile pe care le joacă. Nu în ultimul rând, difuzoarele integrate completează aspectul vizual cu un sunet excelent.
Printre modelele curbate ce urmează să fie prezentate se numără și un model ultra subțire de 34 inci, cu rezoluție Quad HD, sunet integrat, a cărui înălțime poate fi reglată.
- Camerele web de tip pop-up fac viața grea hackerilor de webcam-uri
O serie de produse care se vor regăsi la standul Philips sunt destinate îndeosebi sectorului B2B – cum ar fi securitatea în afaceri. IFA 2016 marchează debutul primului monitor Philips cu o cameră web de tip pop-up care iese doar atunci când este utilizată, fiind mascată de rama monitorului, blocând astfel orice tentativă de spionaj a hacker-ilor. De asemenea, pentru conexiunile profesioniste, vizitatorii vor putea vedea în cadrul standului Philips și noi modele de monitoare cu conexiune ultra rapidă de ultimă generație USB de tip C.
- UltraColor and UltraSlim
O altă nouă dezvăluire de la Philips la ediția de anul acesta a IFA este noua serie C7 care include cele mai subțiri monitoare produse vreodată de Philips. Pe lângă tehnologia UltraColor care reușește să redea imagini incredibile, noua serie C7 de monitoare are un design incredibil de subțire făcând din acestea un punct de atracție indiferent de setare. Lipsa ramei de pe trei dintre laturile ecranului monitoarelor reușește să maximizeze spațiul de vizualizare pentru o experiență și mai imersivă. Noile ecrane pot crea o zonă de vizualizare continuă chiar și atunci când mai multe monitoare sunt puse unul lângă celălalt pentru aplicații precum Excel.
- Ecrane fără rame
Persoanele care au nevoie de și mai mult spațiu pe ecran pot folosi cu încredere monitoarele din seria C6 ale căror ecrane nu sunt înrămate. Cu cele doua modele de 23,8 inci Full HD și de 27 inci Quad HD, noua serie oferă un aspect curat, elegant pentru o experiență captivantă.
- UltraColor pentru seria E8 și E7
Versiunile de 23,8 și 27 inci ale seriei E8 care vin echipate cu tehnologia inovatoare UltraColor și rezoluție QHD vor fi și ele prezentate. Pe lângă acestea, vizitatorii IFA 2016 vor mai putea descoperi și noile monitoare Philips Full HD curbate de 27 și 31,5 inci. Tehnologia UltraColor extinde spectrul de culori ce poate fi perceput de utilizatori cu 90%-95% din gama NTSC în comparație cu 72% cât oferă monitoarele standard. UltraColor reușește să reproducă imagini cât se poate de aproape de realitate prin culori foarte vii de verde, roșu și albastru. Toate acestea la un preț care va face mai accesibile ca oricând aceste monitoare pentru o plaja și mai mare de consumatori ce se vor bucura de divertisment mass-media, imagini și productivitate, completate de un sunet digital redat de difuzoarele încorporate. Totodată, designul subțire al acestor modele se încadrează perfect în spațiile de locuit.
Cele mai nou model al seriei E7 de 31,5 inci, care se alătură celor de 24 și 27 de inci deja disponibile, va fi la dispoziția vizitatorilor pentru a putea fi testat. Acest model deține la rândul său inovatoarea tehnologie UltraColor.
Despre :
MMD este o companie detinuţă de TPV, înfiinţată în 2009 printr-un parteneriat de brand cu Philips. MMD distribuie şi comercializează exclusiv display-uri LCD Philips în întreaga lume. Combinând calităţile brandului Philips cu expertiza în producţia display-urilor a TPV, MMD urmează o strategie rapidă şi eficientă pentru a lansa produse inovative pe piaţă. MMD conduce piețele din Europa de Vest, Orientul Mijlociu și Africa de la sediul central din Amsterdam. Estul Europei și CIS sunt susținute de la sediul din Praga. Prin reţeaua de parteneri locali, MMD colaborează cu toţi marii distribuitori IT din Europa. Centrele de design şi dezvoltare ale companiei sunt situate în Taiwan. www.mmd-p.com
MMD – 8.08.2016
Views: 0