Cum poate fi estimat potențialul de cumpărare al unui client prin inteligenţă artificială
RTB House, companie cu operațiuni globale specializată în campanii complexe de retargetare, prezintă un nou model de analiză a comportamentului consumatorului. Acesta este construit pe „deep learning” (învăţarea avansată), o ramură a inteligenţei artificiale. Determină astfel caracteristici prin care poate fi estimat potenţialul de cumpărare pentru fiecare individ.
Fiecare utilizator face sute de acţiuni mărunte atunci când vizitează un site. Prin noul model dezvoltat de RTB House, tehnologia „învăţării avansate” foloseşte fiecare informație lăsată de activitatea lui pe site. În acest fel, poate fi identificat un tipar în procesul de luare a deciziilor. Cu o gamă mult mai largă de informaţii despre utilizator, noua metodă folosită de RTB House ajută companiile să estimeze rata de conversie individuală (CR), maximizând profitabilitatea campaniei.
În acest fel poate fi stabilit rapid şi sigur potenţialul de conversie al unui utilizator, informaţie esenţială pentru a eficientiza campaniile de retargetare personalizată. Tehnologia RTB House poate fi folosită inclusiv pentru utilizatorii care nu au dat click pe reclame, un aspect esenţial pentru companiile care se ocupă de marketing digital. Până acum, nu aveau cum să obţină aceste informaţii. Tehnologia este construită pe algoritmi matematici care, folosind reţele neurale recurente, ajută la identificarea unor tipare mai detaliate ale potenţialului de cumpărare al unui utilizator.
Bartlomiej Romanski, director de tehnologie RTB House, declară că predicţia de conversie, care estimează probabilitatea unui utilizator de a se comporta în modul dorit de advertiser, joacă un rol esenţial în publicitatea online.
„Înţelegerea avansată a nevoilor şi atitudinilor unui consumator este primul pas spre succes. Noi folosim această nouă tehnologie, care permite prezicerea cu acurateţe a modului în care un utilizator se va comporta, ce intenţii de achiziţie are şi ce decizii va lua. În acest fel, reclamele noastre personalizate vor fi direcţionate mai eficient“, explică Romanski.
RTB House este una dintre puţinele companii din lume care a reuşit să dezvolte şi să implementeze propria tehnologie pentru a cumpăra reclame pe modelul real-time bidding – o metodă prin care cumpărătorii de reclame online participă în timp real la licitarea de spaţiu pentru reclame.
Compania operează la nivel mondial şi are 850 de campanii unice pentru branduri globale în aproximativ 40 de pieţe din Europa, America Latină, Asia şi Pacific, Orientul Mijlociu şi Africa. Echipa RTB House este formată din 150 de persoane – experţi în performance marketing, analişti de vânzări, programatori, specialişti în servicii pentru clienţi.
RTB House
Views: 0