Connections anunță înființarea filialei sale din Virginia, SUA
Connections Consult (CC) anunță înființarea filialei sale americane, Connections Consult USA LLC (CC USA), în Fairfax, Virginia, deținută integral de compania românească. CC USA se va concentra pe transformarea digitală și furnizarea de soluții software pentru clienții din sectorul public și privat din Statele Unite ale Americii. Localizarea CC USA în Virginia de Nord, parte a zonei metropolitane Washington DC, oferă acces la o bază largă de clienți publici și privați, precum și la o piață extinsă de personal cu specializare în tehnologie. Zona metropolitană DC este cea mai concentrată piață a specialiștilor în tehnologie din SUA, după San Francisco. În același timp, pe lângă faptul că aici se află sediul principal al guvernului federal al SUA, numeroase corporații globale, cum ar fi Volkswagen Group, Hilton Worldwide, Lockheed Martin, Verisign, Nestlé USA și Airbus au sediul în zona metropolitană Washington DC.
„Suntem mândri să anunțăm că, din această lună, Connections Consult este prezentă pe piața din SUA. După o consolidare susținută în piața românească, am reușit să facem un pas extrem de important pentru business-ul nostru. SUA este cea mai mare economie a lumii și un promotor de vârf al industriei IT&C. Deși aici competiția este mult mai puternică, mizăm pe referințele clienților actuali și pe reputația construită până acum. În același timp, credem că statutul de companie publică este un punct forte și ne poate ajuta din punct de vedere al transparenței și al unei încrederi sporite a clienților în capacitatea de livrare și în asumarea înțelegerilor contractuale”, declară Bogdan Florea, CEO Connections Consult SA.
Connections Consult se angajează să respecte planurile prezentate investitorilor în momentul listării la BVB în 2021, planuri care au inclus lansarea unei filiale americane. CC USA va fi condusă de Bogdan Florea în 2022, iar rezultatele sale financiare vor fi incluse în rezultatele anuale ale grupului Connections Consult.
Connections, lider pe piața de transformare digitală din România, are ca țintă pentru următorii 3-5 ani extinderea pe piețe mature și avansate tehnologic, precum și pe piețe în dezvoltare cu potențial foarte mare: printre zonele țintite de companie, încă de anul trecut, se numără Europa de Nord și Orientul Mijlociu. Investițiile pentru intrarea pe astfel de piețe pot varia de la câteva sute de mii de euro până la un milion de euro, în funcție de oportunitățile identificate în primul an de funcționare.
”A deschide un birou într-o nouă regiune presupune selecția de personal calificat pentru dezvoltarea business-ului, acoperirea rapidă a diferențelor culturale și integrarea noilor veniți în cultura companiei. Pe lângă armonizări de legislație, elemente comerciale și legate de dreptul muncii, pot apărea și dificultăți în înțelegerea culturii de business, a mecanismelor de funcționare a companiilor client și, evident, depășirea barierelor competiționale. Condiția esențială pentru a beneficia pe termen lung de o poziție privilegiată este dezvoltarea continuă și avansul tehnologic. Practic, o companie trebuie să parieze mereu pe tehnologii emergente care vor putea să devină standard abia în 3-5 ani”, declară Bogdan Florea.
Digitalizarea este unul dintre domeniile care beneficiază cel mai mult de delocalizare. Conform studiului “Top Strategic Technology Trends for 2021” publicat de compania de consultanță Gartner, direcțiile în care se dezvoltă industria în următorii ani sunt: IoT, experiența digitală a consumatorilor, protecția datelor, procesarea datelor și rularea aplicațiilor în cloud, provocările de securitate cibernetică, AI, hiperautomatizare. Aceste trenduri sunt deja vizibile la nivel global.
Views: 0
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.