Cererea de flori pentru Valentine’s Day și Dragobete, în creștere cu 180%
Florăria Magnolia, unul dintre cei mai cunoscuți retaileri pe piața de flori din România, anunță că numărul de comenzi pentru Valentine’s Day a crescut față de anul precedent cu 180%. Florăria oferă o gamă variată de aranjamente florale, disponibile atât pe site, cât și la punctele de comercializare, iar clienții pot comanda flori și în alte țări, Magnolia punându-le la dispoziție o rețea cu numeroși parteneri din lume.
Pentru Valentine’s Day, cele mai vândute flori au fost trandafirii roșii și cei albi, dar la mare căutare au fost lalelele și florile de primăvară. Orașele cu cele mai bune vânzări din țară au fost Cluj și București. Atât în mediul online, cât și în offline, valoarea medie pentru achiziția buchetelor de flori a fost de 250 de lei. Magnolia a pregătit pentru Valentine’s Day și Dragobete aranjamente florale speciale, buchete de trandafiri sau flori de primăvară.
„An de an, ne străduim să oferim clienților noștri cele mai bune servicii în această perioadă aglomerată. Pe cât posibil, vrem să satisfacem dorințele tuturor, tocmai de aceea ținem foarte mult să oferim opțiuni diverse, fie că vorbim de comenzile online, fie că ne referim la achiziționarea clasică, direct din magazin“, a declarat Gabriel Molnar, fondator Florăria Magnolia.
Februarie marchează prima perioadă din an cu cerere mai mare. Urmează începutul lunii martie, cu Mărțișor și Ziua Femeii, iar Magnolia și-a pregătit deja logistica necesară cererii sporite. Florile special pregătite pentru prima lună de primăvară, și cele mai importante două zile din martie, sunt freziile, lalelele, liliacul și irișii.
Despre Magnolia
Florăria Magnolia activează pe piața din România din 1997 și online a debutat în 2001. A fost primul magazin online local prin intermediul căruia doritorii au putut achiziționa flori. Până în 2017, florăria a ajuns la câteva performanțe notabile: livrare internațională în maximum 24 de ore, livrare în România în cel mult patru ore de la plasarea comenzii și are la nivel local 13 reprezentanțe și trei depozite. De asemenea, Magnolia are peste 100 de artiști florari. Se bucură de comenzi numeroase în toată ţara, cu precădere în Bucureşti, Cluj şi Braşov. S-a remarcat pe piața locală prin grija față de clienți, promptitudine, sistemul facil și confortabil de comandă, dar și prin excelența serviciilor pre și post vânzare.
București, 21 februarie 2017 – Magnolia
Views: 0