Castrol lansează Luna Mecanicii Naționale pentru a recunoaște excelența în rândul service-urilor auto și a mecanicilor locali
- Clienții sunt îndemnați să își nominalizeze mecanicul preferat în cadrul campaniei naționale
- Premiile pentru mecanicii câștigători includ o experiență de Formula 1 virtuală extraordinară
- Nominalizările sunt acum deschise pe castrol.ro/client
Castrol a lansat Luna Mecanicii Naționale, o nouă campanie care își propune să susțină recunoașterea abilităților și angajamentului service-urilor independente locale și a mecanicilor lor, care mențin comunitățile din întreaga Românie în mișcare, lucru ce s-a dovedit a fi o reală în timpul pandemiei.
În cadrul competiției, Castrol invită clienții din România să își nominalizeze mecanicii sau service-urile locale preferate, recunoscându-le astfel implicarea de până acum. Tot ce trebuie să facă este să îi nominalizeze argumentându-și alegerea.
Atât clienții, cât și mecanicii pot câștiga astfel numeroase premii, cei din urmă având șansa inclusiv a unei experiențe virtuale F1 de neegalat.
Ambasadorii Castrol din sporturile cu motor – pilotul F1 Esteban Ocon, campionul de raliu și rallycross Petter Solberg și pilotul de curse Alex Marquez – s-au implicat și ei în campanie, lansând pe rețelele de socializare Luna Mecanicii Naționale și încurajând publicul să se implice.
Nominalizările sunt acum deschise la: www.castrol.ro/client
Colaborarea cu service-uri independente
Castrol oferă service-urilor independente o gamă variată de lubrifianți și uleiuri de înaltă calitate, alese de producătorii și conducătorii auto, cu ajutorul unei serii de programe valoroase de asistență – inclusiv instruire și marketing – care ajută service-urile să își maximizeze eficiența.
Castrol este un partener de încredere pentru mulți dintre principalii producători auto din lume pentru a alimenta din fabrică noile autovehicule și pentru a sprijini aceste autovehicule după ce ajung pe piața de post-vânzare. Peste o treime din noile autovehicule vândute în Europa în ultimul deceniu au utilizat lubrifianți Castrol la prima umplere (38%; Date LMC Automotive, perioada 2010-2019). Mai mult, peste 70% din grupurile importante din domeniul producției auto aleg lichidele de transmisie Castrol pentru folosirea în fabrică (Contracte de primă umplere încheiate între Castrol și producătorii de echipamente originale și date de intrare ale autovehiculelor).
Views: 0
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.