Câștigătorii concursului ASUS Learn and Compete 2023

Marele premiu al concursului de TIC ASUS Learn and Compete 2023 i-a revenit unui reprezentant al Liceului Teoretic „Benjamin Franklin”. ASUS a dotat un laborator al instituției de învățământ cu 30 de laptopuri performante.

ASUS Learn and Compete 2023, concursul de TIC destinat liceenilor din București, s-a încheiat în urma finalei desfășurate în format fizic, ce a reunit 28 de elevi finaliști. În cadrul concursului susținut pe platforma Kahoot!, primul loc i-a revenit unui reprezentant al Liceului Teoretic „Benjamin Franklin”, care a obținut cel mai mare punctaj – 29748 de puncte. Elevul Gabriel G. a câștigat un notebook performant ASUS ExpertBook L2 L2402 și a direcționat astfel liceului său cele 30 de laptopuri oferite de ASUS, echipamente moderne care vor intra în dotarea unui viitor laborator.

Podiumul a fost completat de doi reprezentanți ai Colegiului Național „Gheorghe Lazăr”, care au câștigat câte un laptop ASUS ExpertBook B1 B1400. Competiția a fost strânsă, marele câștigător având un avans de doar 548 de puncte față al doilea clasat. Finala a constat într-un set de 35 de întrebări despre TIC și echipamentele ASUS destinate mediului educational, menționate în bibliografia concursului, iar câștigătorul oferind cele mai multe răspunsuri corecte – 32.

În TOP 10 s-au numărat și finaliști de la Colegiul Național „Ion Creangă”, Colegiul Economic „A.D. Xenopol”, Liceul Teoretic „Alexandru Ioan Cuza”, Liceul Teoretic „Tudor Vladimirescu” și de la Colegiul Național „Gheorghe Șincai”.

Clasamentul primelor 10 locuri în urma finalei ASUS Learn and Compete 2023

1. Finalist de la Liceul Teoretic „Benjamin Franklin”
2. Finalist de la Colegiul Național „Gheorghe Lazăr”
3. Finalist de la Colegiul Național „Gheorghe Lazăr”
4. Finalist de la Colegiul Național „Ion Creangă”
5. Finalist de la Colegiul Economic „A.D. Xenopol”
6. Finalist de la Liceul Teoretic „Alexandru Ioan Cuza”
7. Finalist de la Colegiul Național „Ion Creangă”
8. Finalist de la Liceul Teoretic „Tudor Vladimirescu”
9. Finalist de la Liceul Teoretic „Alexandru Ioan Cuza”
10. Finalist de la Colegiul Național „Gheorghe Șincai”

Competiția ASUS Learn and Compete 2023 a fost organizată de ASUS în parteneriat cu Inspectoratul Școlar al Municipiului București, fiind inclusă în Calendarul Activităților Educative Municipale 2023. Ediția din acest an a atras 1898 de liceeni înscriși din partea a 91 de instituții de învățământ din capitală. Participanții coordonați de profesori îndrumători au concurat individual în mediul online, iar în urma a două etape via Microsoft Teams au rezultat 30 de finaliști. Finala a fost organizată pe 5 aprilie 2023 la sediul Microsoft România. Concursul a constat în chestionare Kahoot!, punctându-se răspunsurile corecte și viteza de răspuns.

Competiția ASUS Learn and Compete 2023 încurajează și promovează dezvoltarea competențelor TIC în rândul elevilor de liceu. Prin acest demers, ASUS România și-a propus să stimuleze creativitatea tinerilor și să contribuie la îmbunătățirea performanțelor școlare în domeniul TIC.

Marele Premiu: 30 de laptopuri ASUS au intrat în dotarea Liceului Teoretic Benjamin Franklin

În urma reușitei reprezentantului său, Liceul Teoretic „Benjamin Franklin” a fost dotat cu 30 de laptopuri performante ASUS P1512, unul dintre cele mai compacte modele all-rounder de 15 inchi. Este un notebook ideal pentru școală, muncă sau divertisment de zi cu zi, fiind dotat cu un ecran cu rezoluție 1920×1080, unghiuri largi de vizualizare, rame subțiri și cu o acoperire mată anti-reflexie. Echipamentul este performant și oferă o conectivitate bogată, inclusiv port USB-C și interfață WiFi 6.

„Printre valorile ASUS ce impulsionează inovația și sustenabilitatea se numără incluziunea digitală și sprijinirea comunității în adoptarea și aprofundarea tehnologiilor IT&C. Ne bucurăm că ASUS Learn and Compete 2023 și-a depășit obiectivele privind numărul de participanți și de licee bucureștene reprezentate, fapt ce ne mobilizează să pregătim viitoarea ediție la nivel național. Aprofundând experiența celor două ediții, inclusiv concluziile trase și feedbackul primit, dorim să ne adresăm unui număr și mai mare de tineri pasionați de tehnologie, dornici să-și testeze abilitățile TIC în competiții extracurriculare. Totodată, încă o instituție de învățământ beneficiază de o dotare modernă cu sisteme ASUS grație performanțelor demonstrate de un reprezentant de-al său.
Îi felicităm pe toți cei care au luat parte la concurs și le mulțumim cadrelor didactice pentru implicare”, a declarat Bogdan Ivașcu, Country Manager ASUS România.

„Concursul ASUS Learn and Compete reprezintă o inițiativă care vine în sprijinul educației prin facilitarea dezvoltării unor competențe de bază într-o societate tot mai digitalizată. Prin intermediul acestui concurs, elevii au avut oportunitatea să-și dezvolte abilitățile în domeniul tehnologiei, să-și îmbunătățească cunoștințele și să-și testeze creativitatea și capacitatea de inovare.
În plus, astfel de inițiative încurajează colaborarea între elevi, profesori și alte persoane implicate în educație, consolidând astfel comunitatea educațională și creând un cadru propice pentru dezvoltarea unor proiecte inovatoare și creative în orice domeniu.
Fiecare participant în parte este un câștigător.
Îi felicit pe această cale pe toți cei care s-au implicat, liceeni din 91 de unități de învățământ din capitală și mai cu seamă pe cei 28 de finaliști.
În cele din urmă, doresc să le mulțumesc tuturor celor care au făcut posibilă organizarea acestei competiții, echipei ASUS, care este un partener valoros pentru dezvoltarea educațională și profesională a tinerilor, dar și organizatorilor și profesorilor care au contribuit la pregătirea elevilor pentru acest concurs.
Această competiție este doar începutul unor colaborări valoroase între organizații, companii și instituții de învățământ, în scopul de a sprijini educația și dezvoltarea tinerilor și de a pregăti generația viitoare pentru provocările tehnologice din lumea modernă”, a declarat Vlad Florentin Drinceanu, Inspector Școlar General, ISMB.

Views: 2

Lasă un răspuns