Bucharest Tech Week a conectat 23.615 pasionați și profesioniști cu soluții inovatoare și trenduri business avangardiste
Bucureștiul a fost, timp de o săptămână, epicentrul tehnologiei viitorului, prin Bucharest Tech Week, festivalul care a conectat 23.615 pasionați cu tehnologia viitorului, într-o experiență inedită în care aceștia au descoperit și testat cele mai mai inovatoare gadgeturi, aplicații, produse tech și idei cu aplicabilitate imediată.
Festivalul tehnologiei a fost gândit sub forma unui ecosistem tech savvy, pornind din centrul Bucureștiului (Radisson Blu Hotel si Piata Universității), extins în tot orașul prin crearea de micro climate business întreținute de 76 de evenimente partenere organizate de companii și asociații din România, ce au cuprins integral orașul. Ceea ce își propune Tech Week, de la an la an, este transformarea capitalei într-un pol internațional al viitorului prin tehnologie.
Pe parcursul întregii săptămâni, 23.615 pasionați s-au conectat cu tehnologiile, inovațiile și soluțiile revoluționare aduse de către cele 96 de companii, atât multinaționale cât și locale, care setează trendurile în inovație în mediul de business din România.
Între 21-24 mai, sute de profesioniști cu poziții de middle și C-level management au interacționat cu cel mai avansat robot social din lume și au aflat cele mai noi tendințe care influențează mediul de afaceri local, de la experți internaționali de renume, în cadrul conferințelor de business de la Radisson Blu Hotel. Robotul Furhat a fost unul dintre cei mai îndrăgiți speakeri la Innovation Summit și HR Masters Summit, demonstrându-și abilitățile sociale și empatice în dialog cu creatorul său, Preben Wik (co-fondator Furhat Robotics) și chiar asumându-și rolul de moderator în introducerea unui alt speaker: Lea Sandell (Global Social Media Innovation Lead at LEGO Group).
Pe parcursul celor 4 zile de conferințe, cei 1.724 de participanți au aflat despre cum pot fi aplicate în business inovațiile în cercetarea spațială, au descoperit cele mai eficiente tehnici de a-și crește productivitatea atât în business cât și pe plan personal, au aflat cele mai noi trenduri în Fintech și au avut șansa să testeze, în timp real, alături de speakerii invitați, cei mai noi algoritmi în limbajele de programare Java și .NET.
În plus, în zona expozițională dedicată partenerilor din cadrul conferințelor business, 32 de companii multinaționale de top au depășit barierele tehnologiei actuale, aducând în atenția participanților soluții care utilizează inteligența artificială și care ne ajută în eficientizarea, ordonarea și creșterea performanțelor, atât la nivel managerial cât și funcțional. Fie că vorbim despre roboți care pot deveni asistentul colegei de la HR, aplicații de colaborare și evaluare a performanței, soluții inteligente de plăți sau platforme de RPA (Robot Process Automation), toate acestea au captat interesul profesioniștilor participanți ce au luat deja în considerare oportunitatea de a le aplica în businessurile proprii.
Drone, roboți umanoizi, case inteligente, experiențe captivante prin tehnologii VR, dispozitive activate cu puterea minții, mașini electrice și hibrid sau trotinete și biciclete electrice, toate acestea au atras atenția celor 21.891 vizitatori de toate vârstele care au trecut pragul celei mai ample expoziții de tehnologie, desfășurată în weekendul săptămânii trecute, pe o suprafață de peste 5000mp, chiar în centrul capitalei.
Festivalul tehnologiei a pus în prim plan experiența vizitatorilor care au trăit, testat și înțeles cum funcționează soluțiile viitorului special create pentru a le îmbunătăți viața. Astfel, participanții, înregistrați în prealabil pe techexpo.ro, au putut să conducă mașini electrice și hibrid, pornind din zona dedicată de test drive din fața cortului expozițional, să testeze vehicule electrice în zona de e-mobility, să experimenteze senzații inedite cu ajutorul sistemelor VR și chiar să testeze drone de pe platforma special amenajată.
Ca în fiecare an, zona expozițională auto a fost una dintre principalele atracții ale Tech Expo, întâmpinându-și vizitatorii cu modele pe care le-au putut testa, precum Renault Zoe, Ford Mondeo Hybrid, Suzuki Swift, Volvo XC60 T8 Twin Engine Plug-In Hybrid sau Nissan LEAF. Pentru că vorbim despre viitorul tech în mobilitate, pasionații de mașini electrice și hibrid au putut admira și modele precum Honda CR-V Hybrid, Mazda3, Smart EQ forfour și fortwo, Volswagen E-GOLF, Audi e-tron și chiar și o Tesla Model 3 Performance, etalonul pieței în materie de mobilitate electrică.
Experiența festivalului a fost completată de către cele 76 de Evenimente Partenere, organizate în diferite locații din oraș, de către instituții și companii (organizații de robotică, companii de resurse umane, companii de marketing, centre de co-working, comunități de meet-up-uri pe tech, asociații studențești etc.) ce au continuat trendul inițiat de mișcarea Tech Week, aducând în atenția participanților cele mai noi trenduri în materie de high-tech. Fie că vorbim despre ”Tehnologii care îmbunătățesc activitatea de Resurse Umane”, ”Combinarea inteligenței colective și a tehnologiei informaționale pentru a stimula antreprenoriatul și inovația socială”, ”Jocurile video: Cariera sau Pasiune?”, ”Capacitatea de răspundere a roboților și obligația de dezvăluire a algoritmilor” sau ”Inovație în publicitate (Five în Ads)”, toate acestea și multe alte tematici au inspirat participanții la evenimentele partenere din cadrul Bucharest Tech Week să se alăture comunității tech din București, transformând orașul într-un adevărat pol al tehnologiei.
”Și anul acesta am reușit să oferim comunității tech din România cele mai noi informații și device-uri menite să-i conecteze la prezentul din ce în ce mai tehnologizat și să le ofere experiențe personalizate bazate pe tehnologie de tip inteligență artificială. Bucharest Tech Week a devenit, după cele 4 ediții de până acum, un eveniment de referință în domeniul tehnologiei pe plan național. Numărul mare al celor care au venit împreună cu familia, prietenii sau colegii să descopere produse și soluții care să le ușureze viața dar și să-i conecteze atât la tehnologii utile, cât și la surse de informație aplicabile imediat, ne motivează să pregătim o experiență și mai interactivă pentru ediția de anul viitor. Privim cu încântare cum comunitatea profesioniștilor ce participă la conferințele și workshop-urile de business din cadrul Bucharest Tech Week crește constant și devine din ce în ce mai conectată. Acest lucru ne oferă satisfacția că reușim, cu fiecare ediție, să aducem informații noi și relevante pe care aceștia să le poată aplica imediat în companiile lor și chiar să revină pentru noi surse de know-how.” a precizat Cătălina Dobre, Project Manager Bucharest Tech Week
”Într-un context în care tehnologia este omniprezentă, noi venim în întâmpinarea publicului pasionat printr-o platformă integrată, ce reunește experți internaționali, companii inovatoare care oferă soluții dovedite, dar și afaceri locale ce își propun să revoluționeze tehnologia și viața așa cum o știm. Bucharest Tech Week este mai mult decât un festival, a devenit ”the place to be” (ro: locul în care trebuie să fie) pentru mulți profesioniști care doresc să se conecteze la cele mai noi tendințe în business și bune practici prezentate de experții internaționali invitați, cât și pentru mulți dintre cei pasionați de cele mai noi tehnologii.”, a adăugat Mihai Cima, Managing Partner Universum Events.
Views: 0
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.