Black Friday la eMAG, ora 15:00, rezultate cu 30% peste anul trecut
În primele 8 ore de la startul Black Friday 2016, eMAG a înregistrat comenzi de 207 milioane lei, cu 30% mai mari față de anul anterior.
„Sunt două lucruri diferite anul acesta în comportamentul zilei de Black Friday: faptul că 65% dintre vizite au venit de pe dispozitive mobile și viteza cu care clienții au finalizat comenzile,” a declarat Tudor Manea, General Manager, eMAG.
Produsele cele mai căutate au fost:
– Consolă Microsoft Xbox ONE, 500 GB, neagră, 500 de bucăți la 599,99 de lei care s-au vândut într-un minut, 8 console pe minut
– Solid State Drive (SSD) Kingston SSDNow UV400, 240GB, 2.5″, SATA III la 199 lei 850 de bucăți într-un minut, 14 SSD-uri vândute pe minut
– Televizor LED Star-Light, 127 cm, 50DM5500, Full HD, 1.000 de bucăți la 999,99 de lei în 5 minute
– Smartphone Vonino Xylo X, display 4″, Dual SIM, 8GB, Dark Blue, 1.000 de bucăți la 99,99 de lei în 10 minute
„După 8 ore de la startul Black Friday am depășit rezultatele de anul trecut. Clienții au comandat peste 700.000 de produse din toate categoriile în valoare de 207 milioane lei. Având în vedere interesul mare am suplimentat oferta cu 200.000 de produse,” a completat Tudor Manea.
Date până la ora 15:00
· Comenzi în valoare de 207 milioane lei
· Peste 700.000 de produse vândute
· 91 milioane pagini vizualizate
· 63% dintre vizite sunt de pe dispozitivele mobile
· Peste 80 de ani este timpul petrecut de toți vizitatorii eMAG pe site
Produse speciale:
· 65 bijuterii cu diamante vândute
· 1.000 de pachete de furnizare de energie electrică
· Peste 500 de bilete de la concerte
Vânzări pe categoriile vedetă:
· Produse pentru casă și îngrijirea casei: peste 110.000 de bucăți
· Electrocasnice mici: peste 56.000
· Componente și periferice PC: peste 37.000
· Jucării: peste 30.000
· Televizoare: peste 23.000
· Telefoane: peste 23.000
· Cărți: peste 23.000
În vârful de trafic, peste 450.000 de utilizatori au fost simultan pe eMAG.
Black Friday este cel mai așteptat eveniment de cumpărături al anului, lansat în România de eMAG în 2011. Ajuns la cea de-a șasea ediție, Black Friday a devenit cunoscut prin volumul uriaș de produse aflate în promoții și prin ofertele de preț unice. Datorită reducerilor între 30% și 80%, clienții eMAG pot achiziționa de Black Friday mai multe produse cu aceiași bani pe care i-ar da în mod uzual pe unul singur.
București, 18 noiembrie 2016 – eMAG
Views: 0