Audiobook-urile, de 12 ori mai căutate decât e-book-urile
Audiobook-urile au dominat în luna martie topul accesărilor în detrimentul e-book-urilor, fiind de 12 ori mai accesate decât cărțile digitale, potrivit datelor interne ale Voxa, prima platformă românească de streaming pentru audiobooks şi e-books.
„Formatul audio este de departe cel mai accesat din platforma noastră. Preferința utilizatorilor Voxa pentru audiobook-uri ne indică faptul că timpul este prețios, iar cei mai mulți aleg să asculte cărțile preferate atunci când fac alte activități. Nu este o surpriză. Trăim în secolul vitezei și suntem obișnuiți să facem multi-tasking și, totodată, să profităm de fiecare moment disponibil pentru a face ceea ce ne place”, a declarat Cătălin Meșter, CEO, Voxa.
În topul accesărilor din luna martie sunt în principal titluri de dezvoltare personală, cele mai căutate titluri fiind: „Gândește ca un călugăr”, „Pacienta tăcută”, „Cafeneaua de la capătul lumii”, „Înconjurat de idioți” și „Curajul de a nu fi pe placul celorlalți”.
De asemenea, odată cu declanșarea conflictului au crescut accesările și pentru titlurile legate de președintele Rusiei, Vladimir Putin sau Rusia. Astfel, e-book-ul intrat recent în portofoliul Voxa, „Hai să vorbim despre Putin” a urcat rapid printre cele mai accesate cărți în format digital. De asemenea, în această perioadă au fost accesate și alte titluri direct legate de război precum: „Oamenii lui Putin. Cum a recuperat KGB-ul Rusia și apoi a atacat Occidentul”; „Trolii lui Putin. Relatări adevărate din prima linie a războiului informațional rus”; „Vin rușii!” sau „Discursul politic rus”.
„Observăm clar o apetență pentru audiobook-urile pe teme de dezvoltare personală printre utilizatorii Voxa. Acesta este un semn că oamenii își doresc să progreseze, iar cărțile rămân în continuare o sursă veritabilă care te pot ajuta în parcursul tău. În același timp, așa cum se întâmplă mereu, contextul actual schimbă direcția atenției și interesul oamenilor în general. Astfel, am remarcat cum titlurile legate într-un fel sau altul de conflictual din Ucraina au atras curiozitatea în aplicația noastră”, a mai declarat CEO Voxa.
Utilizatorii Voxa sunt predominant din categoria 25-45 ani, iubitori de tehnologie și de cărți. Platforma pune la dispoziție zeci de mii de cărți în format e-book și audiobook în limba română și engleză, cu acces nelimitat, dar și rezumate ale cărților. La patru luni de la lansare, Voxa a ajuns la 41 de mii de utilizatori, 15 mii de audio-books si e-books și 35 de edituri partenere.
Tariful pentru un abonament standard la Voxa, care include acces nelimitat, este de 48 de lei. Aplicația poate fi testată gratuit timp de o săptămână.
Views: 0
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.