Asociația Română a Magazinelor Online are un nou director executiv, Florinel Chiș

Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) anunță noul director executiv, Florinel Chiș. Cu o experiență de peste 14 ani în ecommerce, atât la nivel local, cât și internațional pentru companii din Fortune 500, Florinel Chiș preia conducerea executivă și țintește creșterea numărului de magazine online partenere la 500, până la finalul acestui an.

ARMO susține dezvoltarea comerţului online în România, ca fiind metoda cea mai modernă şi mai eficientă de retail, ce oferă avantaje şi beneficii clare consumatorilor în comparaţie cu metodele de comerţ tradiţional.

Florinel Chis-Director Executiv ARMO

„Comerțul online este într-o etapă de dezvoltare puternică și sunt convins că va deveni rapid o destinație uzuală pentru majoritatea clienților români. ARMO este un pilon important pentru magazinele online din România care vor să demonstreze că ecommerce-ul este cel mai eficient şi sigur mod de a face comerţ modern, în beneficiul consumatorilor. Obiectivul meu pentru anul acesta este să pun în aplicare principiile asociației în beneficiul membrilor săi și a celor potențiali, pentru a crește comerțul online din România”, spune Florinel Chiș, director executiv ARMO.

Acțiunile ARMO se vor concentra pe 3 direcții: susținerea magazinelor online și recunoașterea serviciilor de calitate oferite de acestea, radiografierea constantă a tendințelor din comerțul online și analiza comportamentului de consum al clienților români.

În activitatea sa Florinel Chiș este susținut de noul Consiliu Director al Asociației format din Mihai Pătrașcu (CEO evoMAG), Marian Alecsiu (co-fondator F64), Gabriel Vasile (site manager SevenSins.ro), Tudor Manea (‎general manager eMAG România). Marius Ghenea va rămâne președintele ARMO.

Beneficiile membrilor ARMO:

  1. apartenența la singura asociație reprezentativă a comerțului online din România
  2. acces la pachete de beneficii pentru toate ariile de business, prin parteneri sau consultanță oferită direct de ARMO
  3. poziție reprezentativă față de legislativ și instituții
  4. statutul de membru ARMO care contribuie la creșterea încrederii în magazinul online

Profil Florinel Chiș:

Florinel Chiș este specialist în ecommerce și antreprenor cu peste 14 ani de experiență în domeniu. Și-a început cariera în timpul liceului în 2002 ca programator. În 2006, a pornit primul start-up, companie de dezvoltare software și design care a dezvoltat numeroase proiecte pentru branduri precum Autodesk, eMAG, Romstal Group, PC Garage, Marketonline, Altex, Dedeman, Flanco. În 2012, Florinel Chiș s-a stabilit în Marea Britanie, lucrând pentru retaileri online și Warner Music Group, unde a dezvoltat platforma globală de ecommerce a grupului. În 2013 a co-fondat Elastera, start-up britanic, platformă de hosting pentru magazine online, companie care a obținut VC funding în Q1 2014. Totodată, Florinel Chiș a fost consultant la OSF Global pentru clienți din Fortune 500.

Despre ARMO

Lansată în 2010, Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) reprezintă magazinele online din România și susține interesele membrilor săi. ARMO a elaborat Codul de Bune Practici ale Magazinelor Online și un program de atestare a magazinelor online din România, în conformitate cu acest Cod de Bune Practici.

Pot deveni membri  magazinele online care aderă la prevederile din Statutul Asociației, admiterea în ARMO făcându-se pe baza aprobării Consiliului Director. În plus, pot deveni membri de onoare ai asociației persoanele fizice române sau străine, cu merite deosebite în orice domeniu al vieții economice sau culturale din țară sau străinătate, la propunerea Consiliului Director.

București, 17 august 2016 – Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO)

Visits: 0

Lasă un răspuns