Aqurate, platformă SaaS bazată pe inteligență artificială pentru analiza datelor din e-commerce, intenționează să atragă o rundă de finanțare de până la 500.000 de euro

  • Finanțare pentru creșterea echipei și expansiunea internațională
  • Growceanu este lead investitor
  • Printre clienții Aqurate se numără: Imobiliare.ro, LifeBox, Lensa, HSNF, Silio, Cupio, NeaKaisa, Dasha, BabyNeeds

Aqurate, o platformă SaaS bazată pe inteligență artificială care ajută companiile din eCommerce să își folosească datele pentru a crește, intenționează să atragă o finanțare de până la 500.000 de euro, o parte din sumă urmând să fie obținută prin platforma de investiții în start-upuri de tehnologie, SeedBlink. Listarea are loc astăzi, 23 noiembrie.

Aqurate a obținut deja 230.000 de euro, iar lead investor este Growceanu printr-o investiție de 170.000 de euro. Compania este evaluată la patru milioane de euro.

Finanțarea va fi utilizată pentru creșterea echipei și dezvoltare internațională în următorii doi ani.

Compania Aqurate a fost cofondată în 2019 de către Vlad Marincaș, Tudor Goicea, Lisardo Erman si Raul Mazilu. Inițial a fost lansată ca furnizor de servicii de consultanță pentru Data Science și Machine Learning și a livrat cu succes proiecte pentru clienți precum Imobiliare.ro, Lensa sau HSNF din Marea Britanie. În baza experienței și a cererii pentru aceleași tip de solutii, compania a lansat în iunie 2022 platforma Aqurate, care se adreseaza clienților din domeniul comerțului electronic.

Printre clienții Aqurate se numără Cupio, Lifebox, NeaKaisa, Dasha, BabyNeeds, HSNF.

“De la lansarea noastă în iunie 2022 observăm un nivel foarte bun de adopție, ceea ce ne dă încredere că suntem pe drumul cel bun pentru a crea soluții relevante pentru clienții noștri. Această rundă de finanțare ne va ajuta să dezvoltăm mai departe noi produse și să ne extindem pe plan internațional”, declară Vlad Marincaș, CEO & cofondator Aqurate.

„Aqurate are expertiza unei echipe de seniori și un istoric excelent pentru a livra exact ceea ce au nevoie companiile de comerț electronic: instrumente digitale care să le ajute să convertească și să păstreze clienții”, afirmă Dan Oros, Head of Marketing Google și YouTube România.

Aqurate oferă trei module: unul de analytics – care permite vizualizarea celor mai importanți indicatori de performanță ai magazinului online, unul de recomandări personalizate de produse și o soluție de segmentare comportamentală a clienților.

“Nevoia de instrumente precum Aquarate este critică pentru magazinele online de mărime medie, ajutându-le să își intensifice puterea de achiziție, conversie și fidelizare pentru a rămâne competitivi. Platforma oferă date centralizate și precise printr-un instrument clar și ușor de utilizat ceea ce este esențial pentru orice specialist care lucrează în e-commerce”, adaugă Andrei Dudoiu, Managing Partner SeedBlink

Aqurate Insights permite vizualizarea tuturor informaţiilor legate de magazinul online într-un dashboard intuitiv care ajută comerciantul să înţeleagă în ce anume să investească mai departe. Acesta monitorizează indicatorii esenţiali precum costul de achiziţie al unui client, randamentul promovărilor și valoarea totală a unui client.

Aqurate Recommendations permite recomandarea de produse în baza interacțiunilor utilizatorului cu magazinul, transmise pe website prin listarea de produse similare și complementare în diferite pagini (pagină detaliu, cart, categorie, etc) sau prin alte canale precum e-mail, app, pop-up, etc.

Aqurate Segmentation, al treilea produs, ajută la îmbunătăţirea retenţiei, prin segmentarea comportamentală a clienților pentru o mai bună comunicare.

Views: 0

Lasă un răspuns