ALTEX România lansează noua campanie de imagine Fără Teamă

ALTEX, cel mai mare retailer electro-IT din România, lansează astăzi noua campanie de imagine intitulată Fără Teamă. Aceasta reîntăreşte promisiunea brandului Altex („cea mai bună ofertă“), adăugând şi perspectiva clientului, insight-urile din experienţele de shopping ale acestuia.

Ideea noii campanii porneşte de la situaţiile cu care se confruntă toţi consumatorii atunci când achiziţionează un produs, când fac o investiţie importantă, şi anume gândul că poate nu au găsit cea mai bună ofertă. Astfel, prin campania Fără Teamă, retailerul evidenţiază încă o dată faptul că în magazinele ALTEX clienţii pot găsi cea mai bună ofertă, iar cine cumpără de aici, online sau offline, face cea mai bună alegere.

Vizual campanie Fara Teama

„Încă din 2002, de la lansarea primului magazin ALTEX în România, am urmat aceeaşi strategie a poziționării consumatorului în centrul preocupărilor noastre, oferindu-i acces la produse de înaltă calitate la cele mai bune preţuri de pe piaţă. Prin campania Fără Teamă ne dorim să întărim parteneriatul cu clienţii noştri şi să le confirmăm încrederea în alegerea ALTEX prin faptul că primesc cel mai bun raport preţ – calitate din România, astfel încât ei să se poată bucura din plin de experienţa de cumpărare şi de produsul achiziţitonat“, afirmă Dan Ostahie, CEO Altex România.

„Prin campania Fără Teamă ne adresăm cumpărătorului actual, mult mai informat şi mai atent la valoarea pe care o primeşte prin investiţia pe care o face, vorbindu-i într-un mod direct, relaxat. Venim cu o abordare pragmatic-emoţională, dorind să construim mai departe conversaţia cu clienţii noştri într-un mod cât mai relevant pentru ei, trecând de la a răspunde unor nevoi la adresarea unui comportament de consum: astfel temerile din momentul achiziţiei devin irelevante în contentul ALTEX. Mesajul campanie este «Fără teamă că cineva știe un preț mai bun. Dacă găsești în altă parte mai ieftin, îți dăm de 2X diferența», iar campania va fi comunicată integrat, cu execuții pe toate canalele de comunicare: TV, radio, in-store și online“, declară Tia Ghinea, Marketing Manager Altex.

În cei 23 de ani de existenţă pe piaţa locală de electro-IT, ALTEX s-a bazat pe oferirea celor mai bune servicii pentru consumatori. Această promisiune a fost exprimată sub diverse forme, pragmatice sau emoţionale. Acum, prin campania Fără Teamă, ALTEX răspunde într-un mod pragmatic temerilor consumatorilor când vine vorba de achiziţionarea unui produs, întărind promisiunea „cea mai bună ofertă“. Vorbind cu clienţii într-un mod direct, relaxat şi amuzant, ALTEX tratează toate temerile într-o manieră comică, tocmai pentru a accentua faptul că ele sunt irelevante în contextul ALTEX.

Despre ALTEX România

ALTEX România este liderul pieţei româneşti de retail, cu produse electrocasnice, electronice, IT, comunicaţii şi multimedia. Prin reţeaua naţională de 94 de magazine aflate în cele mai importante oraşe din ţară şi magazinul online www.altex.ro, ALTEX oferă clienţilor o gamă variată de produse inovatoare, la cele mai avantajoase preţuri, susţinute de soluţii optime de finanţare. În fiecare zi, cei aproximativ 2.000 de angajaţi ai companiei sunt dedicaţi livrării de soluţii tehnologice de ultimă generaţie, care facilitează accesul consumatorilor la informaţie, divertisment şi comunicare­.

Bucureşti, 15 septembrie 2016 – ALTEX

Views: 1

Lasă un răspuns