Allview lansează seria iPlay6300: televizoare 4K UHD cu design elegant și sistem VIDAA, în versiune actualizată și optimizată 

  • Allview lansează seria iPlay6300, o nouă gamă de televizoare smart cu rezoluție 4K UHD, tehnologie HDR, Dolby Audio și sistem de operare VIDAATM, disponibilă în trei dimensiuni (43”, 55” și 65”), adaptate stilului modern de viață și nevoii de divertisment de calitate. 
  • De asemenea, pentru utilizatorii care au nevoie de un model de mici dimensiuni, Allview oferă și varianta de 24”, care dispune de rezoluție HD și tehnologie D-LED. 

Visual Fan S.A., compania românească listată la Bursa de Valori București (simbol bursier: ALW), continuă diversificarea portofoliului de televizoare inteligente și lansează noua serie Allview iPlay6300, echipată cu sistemul de operare VIDAATM, tehnologie 4K UHD, HDR și Dolby Audio. 

Comparativ cu seria anterioară iPlay6200, noua gamă Allview iPlay6300 aduce o serie de îmbunătățiri, atât la nivel de funcționalitate, cât și de design. Sistemul de operare VIDAA™, prezent și în generația precedentă, vine acum într-o versiune actualizată, mai rapidă și mai bine optimizată pentru o experiență fluidă de utilizare și integrare cu aplicațiile de streaming. În plus, noua serie se remarcă printr-un design modern, completat de baza decorativă argintie, ce oferă un aspect mai elegant. Aceste îmbunătățiri justifică tranziția către o gamă superioară, care combină performanța smart cu un plus de rafinament vizual. Gama Allview iPlay6300 include o varietate de modele, cu diagonale de 60 cm (24”), 109 cm (43”), 140 cm (55”), respectiv 165 cm (65”).

Design modern, potrivit oricărui spațiu 

Noua gamă vine cu ecrane de înaltă rezoluție, în variante de 24”, 43”, 55” și 65”, gândite să se adapteze perfect în orice spațiu – de la apartamente compacte, la livinguri spațioase. Designul minimalist, cu margini înguste și bază elegantă argintie, contribuie la o estetică modernă și discretă. 

Imagine clară, culori vibrante

Noile modele de Smart TV-uri dezvoltate de Allview, oferă o rezoluție impresionantă 4K UHD, completată de tehnologia HDR, care redă cu acuratețe contrastele și profunzimea culorilor. Procesorul performant optimizează automat fiecare scenă, pentru o experiență vizuală constantă și realistă – indiferent dacă utilizatorii urmăresc filme, emisiuni sau conținut sportiv.

Sistemul de operare VIDAA™ – smart, rapid, intuitiv

Platforma VIDAA™ oferă o interfață intuitivă și timpi de răspuns reduși, alături de acces rapid la cele mai populare aplicații de streaming: Netflix, YouTube, Prime Video, Disney+, Max și altele. Funcționalitățile suplimentare precum controlul vocal (via aplicația VIDAA Voice), screen sharing-ul și căutarea avansată între aplicații oferă o experiență conectată și personalizată.

Sunet clar, atmosferă captivantă

Dotate cu Dolby Audio, modelele din seria iPlay6300 oferă un sunet echilibrat, clar și bine definit datorită opțiunii Dolby Audio și a difuzoarelor 2x10W pentru versiunile de 43”, 55” și 65”. 

Conectivitate extinsă 

Seria iPlay6300 este dotată cu multiple porturi HDMI și USB, conexiune Wi-Fi dual-band, Bluetooth 5.1, precum și slot CI+, AV și ieșire audio digitală, asigurând compatibilitate deplină cu o gamă variată de echipamente externe. 

Noile  modele sunt concepute pentru utilizatorii care caută o experiență de divertisment completă, accesibilă și ușor de utilizat. 

„Seria iPlay6300, lansată astăzi, reflectă angajamentul nostru de a oferi produse smart, accesibile și cu adevărat utile în viața de zi cu zi. Într-o piață IT&C care avansează rapid, noi alegem să construim un ecosistem simplu, conectat și orientat către utilizatori. 2025 nu este despre tehnologie complicată, ci despre a face tehnologia să lucreze inteligent pentru oameni.” a declarat Lucian Peticilă, CEO Visual Fan S.A. 

Pentru mai multe informații despre noua gamă Allview iPlay6300 vă invităm să accesați: https://www.allview.ro/iPlay6300/.

Despre Allview

Visual Fan S.A., compania românească care deține brandul Allview (simbol bursier ALW), este un jucător de referință în industria tehnologică, cu peste 20 de ani de experiență în dezvoltarea de dispozitive mobile inteligente, Smart Home, laptopuri, tablete și televizoare smart. Fondată în 2002 la Brașov, compania s-a impus prin lansarea unor soluții inovatoare care fac tehnologia accesibilă publicului larg. Printre realizările notabile se numără:

  • 2016: lansarea celui mai avansat sistem Smart Home din România;
  • 2017: crearea primului asistent vocal în limba română, AVI;
  • 2019: încheierea unui parteneriat direct cu Google pentru Android TV™;
  • 2020: primul brand românesc care a adoptat tehnologia QLED;
  • 2023: upgrade-ul aplicației Allview AVI GPT, prin integrarea unui model avansat de limbaj natural, susținut de inteligența artificială (AI).

În 2022, Visual Fan a lansat conceptul Green by Allview, o strategie de diversificare a portofoliului, care vizează un viitor sustenabil prin trei divizii principale: ERA Health, Solar Energy și Allview Auto. Acest concept inovator integrează toate aspectele vieții moderne – de la sănătatea personală și locuințe sustenabile, până la mobilitate. 

Aplicația Allview ERA Health, dezvoltată in-house de echipa R&D Allview, în colaborare cu specialiști în nutriție, medici diabetologi și cercetători ai Universității Transilvania din Brașov, educă utilizatorii în adoptarea unui stil de viață sănătos și sustenabil. Aplicația nu doar că optimizează comportamentele alimentare, dar contribuie la reducerea risipei alimentare și a amprentei de carbon, susținând astfel, o calitate superioară a vieții. 

Divizia Allview Solar Energy a debutat în 2022 cu soluții solare pentru locuințe sustenabile, consolidându-se în 2023 prin atragerea de specialiști în sectorul industrial și fiind recunoscută în 2024 pentru sistemele industriale cu puteri instalate de 1-5 MW.

Divizia Auto a demarat cu modelul Skywell ET5, care reprezintă o nouă viziune asupra mobilității viitorului. În decembrie 2023, a fost lansat Allview CityZEN, model 100% electric. Acesta a depășit estimările de vânzări pentru 2024 cu peste 50%, fiind destinat și tinerilor de la vârsta de 16 ani. 

NuAceste inițiative subliniază angajamentul companiei față de inovație, sustenabilitate și îmbunătățirea constantă a experienței utilizatorilor.

Views: 17

Lasă un răspuns