5 ani de RTB House în România: creștere de 76% și cu 13% mai multe campanii

RTB House, compania globală de retargeting care utilizează algoritmi de deep learning la nivelul tuturor proceselor sale, celebrează 5 ani de inovație în România. Este al cincilea an consecutiv în care compania înregistrează o creștere importantă. În 2017, creșterea veniturilor la nivel global este de 140%, iar pentru 2018 estimează o cifră de afaceri de 100 de milioane de dolari.

RTB-House

România se află printre primele țări în care RTB House și-a deschis operațiunile. „Piața din România avea un potențial imens în momentul în care ne-am început extinderea în Europa. Oamenii de marketing de aici știau deja cum funcționează publicitatea programatică, așa că au primit oferta noastră cu entuziasm. Pe parcursul acestor ani, am înregistrat rezultate excelente pe această piață, iar acest lucru ne confirmă că am făcut o alegere inspirată. În România, RTB House a înregistrat venituri cu 76% mai mari în comparație cu 2016, iar numărul campaniilor a crescut cu 13%”, a precizat Robert Dyczkowski, CEO RTB House.

Catalin_Emilian Catalin Emilian

„Lucrăm constant la îmbunătățirea tehnologiei noastre, iar implementarea algoritmilor de deep learning în toate procesele a fost un game-changer atât pentru noi, cât și pentru industrie. Algoritmii de deep learning pot anticipa precis alegerile și obiceiurile de cumpărare, astfel încât am crescut cu 50% eficiența campaniilor. Scopul nostru este să personalizăm mesajul în cele mai mici detalii, astfel încât mesajele publicitare să fie relevante și experiența pe care o are utilizatorul cu publicitatea online să fie mult mai bună”, a declarat Cătălin Emilian, Country Manager RTB House în România și Bulgaria.

Cu ocazia celor 5 ani de activitate la nivel global, RTB House a înființat AI Marketing Lab, o unitate internă care va desfășura activități de cercetare și dezvoltare în Marketing și Comunicare, separat de departamentul principal. Divizia a fost inaugurată anul acesta, cu scopul de a consolida creșterea financiară și calitatea serviciilor. Bugetul acordat pentru primul an este de cinci milioane de dolari.

RTB House este listată printre primele 10 companii cu cea mai rapidă creștere din domeniul tehnologiei din Europa, conform listei Financial Times 1000. De asemenea, compania a fost premiată cu distincția pentru cea mai bună aplicație bazată pe inteligență artificială utilizată în vânzări și marketing, oferită în cadrul Premiilor AIconics în parteneriat cu Microsoft.

RTB House este una dintre puținele companii care au dezvoltat și implementat propriile tehnologii de achiziționare a spațiilor publicitare pe modelul RTB (real-time bidding). RTB House a debutat în 2012 cu o echipă formată din mai puțin de 20 de persoane, iar în prezent numără 300 de specialiști și activează pe aproape 70 de piețe. De asemenea, se află printre primele companii care au introdus algoritmi de deep learning la nivelul tuturor proceselor, în 2017.

RTB House – 27.09.2018

Views: 0