Ubisoft, Gameloft, Amber Studio, Critique Gaming si Sand Sailor Studio vor mentora studentii inscrisi la GameCup 1.0

Competitia de game development dedicata studentilor din Romania, GameCup 1.0, anunta mentorii competitiei si ultimele zile de inscrieri.

Competitia GameCup 1.0 se desfasoara pana pe data de 23 aprilie 2017 si este deschisa pentru toti studentii de licenta sau master din Romania. In echipe formate din maxim 5 persoane, studentii vor lucra impreuna pentru a dezvolta un joc video, beneficiind, in acelasi timp, de mentorat si sustinere din partea celor mai mari companii dezvoltatoare de jocuri din tara.

GameCup_1.0

Mentorii de la companii precum Ubisoft, Gameloft, Amber Studio, Critique Gaming si Sand Sailor Studio vor lucra alaturi de echipele participante in drumul lor catre finala pentru a crea jocuri cat mai captivante si de calitate. Indiferent de categoria la care participa echipele, mentorii vor oferi consiliere in arii precum game design/grafica, programare, marketing sau business.

Participantii se vor intrece pentru echipamente hardware, jocuri si programe de internship in studiourile de game development din Romania, dar si premii in bani.

Perioada de inscriere pentru competitia GameCup 1.0 a fost prelungita pana la data de 25 ianuarie, iar cei ce se vor inscrie pana pe 15 ianuarie, vor participa automat la tombola cu premii oferite de partenerii competitiei. Tot pana la 25 ianuarie se pot trimite si formularele de game design, un model fiind disponibil pe website-ul competitiei.

GameCup 1.0 este organizat de Universitatea Politehnica Bucuresti, Facultatea de Automatica si Calculatoare impreuna cu Romanian Game Developers Association (RGDA), iar partenerii competitiei sunt: Ubisoft Romania, Gameloft Romania, Electronic Arts Romania, Amber Studio, Carbon Incubator, Critique Gaming, Junior Achievement, Those Awesome Guys, Sand Sailor Studio, Alien Pixel si Cartea Daliei.

Pentru inscrieri si mai multe detalii despre competitie puteti accesa http://gamecup.ro/.

Despre Facultatea de Automatica si Calculatoare

Infiintata in 1967, Facultatea de Automatica si Calculatoare are ca misiune realizarea unui mediu fertil pentru educatie, cercetare si inovare, factori cheie in dezvoltarea economiei bazate pe cunoastere. In particular, misiunea Facultatii de Automatica si Calculatoare este aceea de a potenta cercetarea stiintifica de nivel inalt, de a impartasi cunoastere prin educatie in domeniul Calculatoare si Tehnologia Informatiei si in domeniul Ingineria Sistemelor, si de a oferi studentilor si cadrelor didactice din facultate un mediu profesional si social stimulativ, de elita. Facultatea de Automatica si Calculatoare pregateste ingineri specialisti in domeniile Ingineria Sistemelor si Calculatoare si Tehnologia Informatiei pe baza unor programe de studii moderne, in care aspectele teoretice sunt imbinate cu excelenta practica. Studentii facultatii beneficiaza de un mediu de invatamant competitiv care stimuleaza creativitatea, initiativa stiintifica si tehnica, dezvoltarea personala si implicarea activa a viitorilor specialisti in construirea unei societati moderne.

Despre RGDA

Asociatia Romanian Game Developers Association (RGDA) este o organizatie non-profit care isi propune sa sprijine si sa promoveze dezvoltatorii de jocuri video din Romania. Ghidata de valori solide, RGDA promoveaza integritatea, calitatea, schimbul de bune practici, respectul si ajutorul reciproc ca modalitate de dezvoltare a industriei locale. Obiectivele asociatiei sunt acelea de a informa publicul larg asupra industriei, a se asigura ca exista suficiente surse de training si educatie pentru cei care isi doresc o cariera in domeniu, a crea o comunitate stransa a dezvoltatorilor si de a reprezenta industria in fata institutiilor statului si a actorilor internationali.

Visits: 0

Lasă un răspuns