Tastatura advanced de gaming de la Trust, GXT 285 GADA la review

Poate am socat multi dintre cunoscutii mei, de pe GADGETARUL ROMAN cu acest nou look, insa, a fost singura mea posibilitate, de a-mi arata entuziasmul, pentru un produs competitiv de gaming, asa cum este noua tastatura, de la Trust GXT 285 GADA.
Noii mei prieteni de competitii, gamerii, mi-au cerut sa incerc si o tastatura. Iar producatorii de la Trust mi-au facut o noua surpriza, pe care numai cei din domeniu stiu sa il deguste, la adevarata valoare.

Sunt multi gameri, care prefera joystick-ul si consolele de joc. Care in general mi se par mai versatile, si mai putin sigure, de controlat. Cei impatimiti si mai avansati, vor ramane cantonati, in device-urile deja consacrate, in gaming, cum ar fi: tastatura si mouse-ul. Pe acestia cu greutate vei reusi sa ii faci sa opereze schimbari in preferinte, mai ales ca, in decursul timpului, au reusit sa isi faca anumite deprinderi de joc si reflexe, care le-au incununat activitatea, cu premii. Dar numai in urma unor antrenamente intense si riguroase, de fiecare zi.

Cred ca acesta tastatura de dimensiuni 36 x 509 x 218 mm, pentru avansati, este una dintre optiunile serioase, atat pentru copiii pasionati, cat si pentru adulti, pentru ca ofera tocmai acea desfasurare necesara ambelor maini, arcuirii degetelor, unghiilor, pentru a mentine un anumit ritm si tonus in desfasurare, si o anumita conectivitate mentala, intre creier si terminalul accesoriu de gaming, care o reprezinta tastatura respectiva.
Am trecut prima oara la un unboxing, ce cred ca va va lamuri in ce clasa de dispozitive ne vom inclina aprecierile.

Am ramas surprins in mod placut de designul ales, si de stabilitatea tastaturii pe masa de joc si totusi flexibilitatea / maleabilitatea celor 180 cm de cablu acoperit textil, in capat cu conectorul USB 2.0. Care pe langa calitatea puferelor de cauciuc utilizate, in sistemul antialunecare, putem sesiza ca si greutatea, de 1225 g, isi va spune cuvantul cu brio. Pana si pe mine cel cu greutate in miscari, mi-a fost dificil sa mut vreun milimetru tastatura de la locul sau, in timpul utilizarii, si practic nu am avut nicio emotie, ca nu o sa nimeresc anumite combinatii prestabilite de prin meniurile jocurilor, mai ales ca timpul de raspuns de 16 ms, mi s-a parut mai mult decat corespunzator, vitezei mele succedare ale miscarii degetelor. Cele 123 de taste pe membrana de cauciuc, cu pana la 12 taste ce se pot apasa simultan, din cadrul tastaturii. M-au impresionat si prin viteza de revenire, printr-o elasticitate buna, desi, nu avem de-a face cu o tastatura mecanica, intocmai.

Elementele de design mi s-au parut de asemenea, deosebite si unice, prin faptul ca, pe langa constructia de plastic negru, alternat lucios cu mat si sablat, tastele permit pe langa retroiluminarea, dintre acestea si iluminarea simbolurilor tastate. Tastele speciale sunt de culoare argintie. Dar nu toate iluminate in afara celor din partea stanga, cele cinci pentru programare Macro si trei profile utilizator.

Tastatura mi se pare destul de etansa, astfel incat transpiratia din timpul jocului, sa nu afecteze functionarea.
Tastatura beneficiaza si de indicatoare luminoase in rosu de num-lock, caps-lock, windows-lock, scroll-lock senzitive la apasarea tastelor corespunzatoare, dar si de trei fonduri de iluminare primara: rosu, albastru, purpuriu ce se pot interschimba printr-un buton dedicat, sau automat prin succedarea lor in mod continuu. De asemenea, exista patru niveluri de intensitate luminoasa, pornind de la stinngere completa care va adapta ochiul gamerului la atmosfera, care il va avantaja cel mai bine.
In concluzie, daca doresti sa ai o tastatura de un pret bun si competitiva, dar si cu un design, ce cu siguranta va lua fata privitorilor/competitorilor din jurul tau, cu siguranta tastatura de gaming de la Trust trebuie avuta in lista scurta de cumparaturi si pentru un pret, pe care ti-l vei putea permite, tinand cont de ritmul tau de antrenamente.

Visits: 0

0 comentarii la „Tastatura advanced de gaming de la Trust, GXT 285 GADA la review

Lasă un răspuns