Shaorma care schimbă regulile: restaurantul „SeaFood Shaorma“ aduce fructele de mare în cel mai popular produs fast food

Dacă te gândești la o shaorma, de regulă îți vin în minte sosurile cu maioneză și usturoi, carnea de pui sau vită și cartofii prăjiți. Pe lista de ingrediente cu greu și-ar face loc fructele de mare. Totuși, Paul Nicolau, fondatorul restaurantului „Taverna Racilor“ și al „Le Oac Oac Bistro“, a vrut să aducă o noutate pe piața fast food din România și a reușit acest lucru prin shaorma cu fructe de mare. SeaFoodShaorma

„SeaFood Shaorma“ este restaurantul care, în premieră, oferă două tipuri de mâncare: SeaFood Shaorma (caracatiţă, creveţi, calamar şi sepie) şi Ocean Shaorma (calamar, sepie, ton, spadă şi merluciu). Sosurile sunt pe bază de iaurt, iar la final se adaugă un strop din lămâia proaspăt stoarsă peste toate acestea ingrediente „culese“ din ocean.

Ideea i-a venit lui Paul Nicolau în urmă cu doi ani și jumătate, dar abia spre finalul anului trecut a finalizat punerea în aplicare. A deschis oficial restaurantul pe 5 decembrie 2015, cu o investiție de 20.000 de euro, și are parteneriat cu un furnizor din Italia pentru ingredientele acestei shaorme care schimbă lumea fast food din Capitală. Paul Nicolau
„Ceea ce am încercat în București a fost să pornesc o revoluție a acestui fel de mâncare de tip fast food foarte popular în România și nu numai. Mulți m-ar fi putut caracteriza drept prea îndrăzneț, să vin și să propun un alt fel de shaorma. Am îndrăznit și iată că am avut succes, cererea tot mai mare din partea clienților confirmă că am avut dreptate“, a declarat Paul Nicolau, fondatorul „SeaFood Shaorma“.

Vânzările în luna decembrie au ajuns la circa 15.000 de euro, iar pentru 2016 este planificată extinderea restaurantului în alte două locuri, unul dintre ele fiind un mall din București. De asemenea, strategia de dezvoltare include și deschiderea unui restaurant în Londra. „SeaFood Shaorma“ are toate șansele să devină, în câțiva ani, un restaurant de renume național, iar fondatorul intenţionează extinderea afacerii și prin francizare, astfel că oricine dorește să implementeze un astfel de concept va putea s-o facă.

Visits: 2

Lasă un răspuns