O soluție SAP pentru cercetarea medicală în domeniul oncologiei a câștigat premiul Red Dot Design

SAP SE (NYSE: SAP), liderul mondial pe piaţa de soluţii software de business și tehnologie, a anunțat că soluția SAP Medical Research Insights, un instrument de analiză a datelor în timp real, destinat cercetării medicale în domeniul oncologiei, a câștigat prestigiosul premiu Red Dot Communication Design 2015, la categoria Design de Interfață.

În cadrul competiției, juriul internațional a evaluat 7.451 de soluții înscrise, iar SAP a primit premiul Red Dot Design pentru realizări remarcabile în ceea ce privește design-ul de interfață. Premiul a fost anunțat la ceremonia Red Dot Gala 2015, desfășurată pe 6 noiembrie în Berlin.

1447709454201

„Acest premiu Red Dot este o recunoaștere foarte importantă, deoarece arată faptul că mixul între design și tehnologie duce la un grad înalt de inovație, oferind medicilor și cercetătorilor instrumentele necesare pentru a gestiona complexitatea din ce în ce mai mare a informațiilor în domeniul în care activează”, a spus Sam Yen, chief design officer al SAP.

De asemenea, acest premiu evidențiază colaborarea pe care SAP o are cu clienții săi în ceea ce privește procesele de design și inovație. Implementând conceptul de Design Thinking la nivelul organizațiilor, SAP le poate ajuta să se concentreze pe nevoile umane, să reinventeze practici curente și să obțină inovații remarcabile pe parcursul transformării lor digitale.

Red Dot Awards constituie una dintre cele mai mari și mai renumite competiții de profil din lume. De 60 de ani, Centrul de Design din Renania de Nord – Westfalia este un reper al excelenței în design. Atât denumirea, cât și brandul competiției recunoscute astăzi la nivel internațional, au fost dezvoltate în 1990 de către Prof. Dr. Peter Zec. De-a lungul timpului, premiile Red Dot s-au consacrat ca marcă a calității, în domeniile Design de Produs, Concept de Design și Design de Comunicare.

Crearea unei soluții inovative simple, care să le ușureze munca medicilor și cercetătorilor în domeniul oncologiei și care să ajute în final la înfrângerea cancerului, a fost un proiect provocator, pentru care SAP a făcut echipă cu Centrul Național German pentru Boli Tumorale (NCT), un centru oncologic de top aflat în Heidelberg. Utilizând designul intuitiv și ingineria software de ultimă generație, SAP și NCT au creat SAP Medical Research Insights, soluție care rulează pe platforma SAP HANA.

Regândindu-se procesele complexe care consumă prea mult din timpul doctorilor, cercetătorilor și altor cadre medicale, SAP Medical Research Insights a fost creată cu scopul de a ajuta la eliminarea operațunilor manuale și de a simplifica accesul la datele pacienților. Printre beneficiile soluției se numără și compararea în timp util a profilelor pacienților. Rezultatul se traduce prin multiple opțiuni de tratament pentru pacienți și posibilitatea personalizării tratamentelor.

„Suntem acum în măsură să extragem și să analizăm date din foarte multe surse, pe care să le prezentăm fizicienilor și cercetătorilor într-o manieră care aduce în vizor perspective noi și surprinzătoare”, a spus Prof. Dr. Christof Von Kalle, NCT.

Pe lângă premiul Red Dot, soluția SAP Medical Research Insights a câștigat și alte premii și recunoașteri în numeroase domenii, printre care un premiu pentru strategie și cercetare în cadrul Core77 Design Awards 2014, premiul pentru design german în 2015 la categoria Excellent Communications Design – Interactive User Experience, premiul iF Design în 2015 și inițiativa „Germany—Land of Ideas 2015”. Recent, compania a primit de asemenea și premiul Red Dot: Design Concept 2015 pentru conceptul de design de ultimă generație SAP Fiori, dedicat experienței utilizatorului. În plus, SAP a fost finalistă la Premiile Interaction de anul acesta.

Despre SAP

Ca ider de piaţă pe segmentul soluţiilor software pentru afaceri, SAP (NYSE: SAP) ajută companiile de orice dimensiune şi din orice tip de industrie să-şi gestioneze afacerile mai bine. De la back office la consiliul director, din depozite până la punctele de desfacere, din computer până la instrumentele mobile de comunicare – SAP transferă oamenilor şi organizaţiilor încrederea şi puterea necesare pentru a lucra împreună eficient şi pentru a folosi eficace resursele interne ale afacerii, astfel încât să fie cu un pas înaintea competitorilor. Aplicaţiile şi serviciile SAP ajută peste 291.000 de clienţi să gestioneze profitabil operaţiunile şi resursele, să se adapteze continuu şi să crească sustenabil. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.sap.com.

București – noiembrie 2015 – SAP SE (NYSE: SAP),

Visits: 0

Lasă un răspuns