Mouse-ul PRO GAMING Trust GXT180 KUSAN la review

Pregatit mereu de gaming si de review-uri este deviza cu care GADGETARUL ROMAN ataca fronturile cunoasterii strategiilor si al distractiei.

Nu mi-am propus sa ma afirm in competitii pentru ca nu am ajuns la un nivel corespunzator.

Dar atunci cand ma apuc de joaca, imi place sa am “scule” cat mai apropiate, pentru a putea sa intru in mecanismele nevazute ale celor care si-au propus un tel din performanta, a gamerilor, fiind un domeniu care totusi imi este destul de apropiat.

DSC_0364

Atunci cand am facut cunostinta cu platforma Trust Gaming si a tuturor accesoriilor pe care acestia le pun la dispozitie fanilor lor, am zis ca niste profesionisti mai seriosi decat Trust nu pot exista.

Si spun acest lucru si prin prisma faptului ca de fiecare data, cu fiecare device testat de-a lungul timpului, am ramas cu o impresie foarte buna, atat asupra sobrietatii cu care acestia ataca fiecare secventa de joc, din punctul de vedere al accesoriilor, dar si calitatea materialelor si a tehnologiei implicate in finalizarea de calitate.

Nu am reusit niciodata sa distrug mecanic vreun produs de-al lor in timpul jocului, nu m-am simtit plictisit, nu am avut rateuri din cauza acestora si am avut toata increderea ca, atunci cand am gresit s-a intamplat totul numai datorita lipsei mele de experienta si al miscarilor gresite.

Mouse-ul PRO GAMING Trust GXT180 KUSAN este inca unul dintre exemplele cu care consider ca a sosit momentul sa va familiarizez, chiar daca acesta se refera la o optimizare pentru eSports si gamingul de competitie. Promit sa nu ma bag in teritorii in care nu am habar si sa imi dau cu parerea in situatii pe care nu le stapanesc si unde altii cu siguranta sunt cu mult mai specializati. Privesc produsul numai din punctul de vedere al unui pasionat de gaming, care are un numar restrans de jocuri in casa, si ajunge la nivele medii de stapanire al comenzilor. De acolo produsul se vede foarte bine si prin prisma testarii si a altor produse ale competitiei Trust.

Din punctul de vedere al cutiei de tip sertar pot spune ca lucrurile sunt de domeniul simplu, sobru si profesional, pentru ca iti vei da seama cu ce model de mouse iti vei petrece timpul numai lecturand datele inscrise pe exterior.

Acolo suntem avertizati ca este vorba despre o colaborare avantajoasa cu cei de la EPSILON ESPORTS care impreuna cu Trust au dezvoltat un produs inspirat de catre LEGENDARY JAPANESE KUSANAGY SWORD si FPS PLAYERS si au creat un produs cu sase butoane (retroiluminare RGB pentru logo, rotita de scroll si cele doua butoane dispuse pe laterala), foarte usor de 107 g, dimensiuni 126X66X40 mm, cu un cablu de lungime 180 cm si conector USB 2.0, cu senzor optic Pixart PWM3325 de mare precizie la 5000 DPI, functionand sub Windows 7 pana la 10, testat in conditii extreme de joc intensiv, si in special pentru jocul de competitie.

Cu alte cuvinte “spuma spumelor” pentru un joc ce nu va depinde decat numai de calitatea jucatorului si in niciun caz de un mouse fasait si reticent la artificiile necesare, asa cum poti vedea pe la altii, pentru o detasare de clasament intr-o competitie. Cu toate acestea daca te enervezi din cauza unei zile mai slabe, materialele de plastic rezistent ma conving ca masurile antivandalism vor pazi de nervii acumulati produsul, oricat de dur te-ai comporta cu acesta.

Cu toate acestea avand un design atat de simpatic te sfatuiesc sa te descarci altfel, decat asa, sau sa iti pastrezi cumpatul, pentru ca siguranta jocului vine si din stapanirea de sine. O spun ca un fost jucator de tenis amator. Cand situatia este mai grea atunci, din resurse interioare va veni forta psihica de a intoarce rezultatul in favoarea ta, chiar daca initial nu pare a fi asa ceva.

De altfel si continutul pachetului iti arata faptul ca Trust s-a concentrat mai mult asupra unui produs profi decat asupra complicarii continutului cu lucruri inutile. Astfel acolo descoperim: mouseul de gaming propriuzis, manualul de utilizare si un sticker de gaming. Mai jos in galerie puteti si vizualiza continutul.

Caracteristicile mai importante:

• Senzor optic de înaltă precizie, până la 5.000 DPI
  • 6 butoane responsabile si programabile DPI
  • Memorie pentru stocarea a 5 profile de jocuri
  • Iluminare RGB personalizata
  • Software programabil avansat pentru butoanele
  • Design ergonomic si usor
  • Dezvoltat de eSports cu profesionisti de la Epsilon

Nu prea ador partile descriptive in special cand este vorba de mousi. Dar formele curbate in format 3D te fac sa poti utiliza cu usurinta aproape imperceptibil, dar totusi taios toate facilitatile necesare confruntarii chiar daca in aceasta situatie avem un numar restrans de butoane laterale, practic numai doua cu retroiluminare multicolora pe degetul cel mare al dreptacilor.

Sus desigur beneficiem de ajutorul clasicelor butoane cu actionare in scurt si o senzitivitate foarte bune, dar si rotita de scroll cu apasare reponziva. Unii ar spune ca este un mouse un pic cazon. Dar pe mine ma incanta un astfel de mouse eficient si care nu iti ocupa prea mult spatiu. Este usurel si vivace, usor de depozitat dar mai ales in timpul jocului de pozitionat.

Si apoi l-am utilizat cu cea mai placere la Doom, parca mai precis si mai direct decat cu alti mousi, avand in mana dreapta parca o sabie japoneza de Ninja.

Experienta mea de gaming dar si al restului chestiunilor in care am angrenat mouse-ul s-a dovedit foarte buna datorita unui grip perfect in podul palmei mainii drepte, obtinand intotdeauna nuante foarte bune ale raspunsului pe ecran, in functie de miscarile efectuate. Mai ales si prin faptul ca firul are o lungime care permite curse lungi daca situatia jocului o cere neaparat.

Software-ul permite sa modificati cele 6 butoane receptive si programabile, astfel incat mouse-ul sa poata fi usor personalizat prin macro-uri, vor creste viteza de reactie. Se pot stoca setarile optimizate pentru fiecare joc intr-unul din cele 5 profile de jocuri de pe memoria interna a acestui mouse si sa va mutați cu ușurinta între computere fara a reconfigura mouse-ul.ceea ce justifica portabilitatea aceluiasi mouse prin diferite jocuri fara a mai umbla la setarile definite.

Per total mouseul isi face excelent treaba pentru jocurile de nivelul meu de amator, si sunt foarte multumit, chiar daca cel mai des utilizez mousi wireless.

Pentru competitorii de  ESPORTS cerintele sunt cu siguranta altele, pentru care nu sunt indreptatit sa ma pronunt in numele lor, din lipsa experientei necesare.

Visits: 0