evoMAG tinteste catre o dublare a vanzarilor

  • Vânzările către segmentul de business vor ajunge la 35 – 40% din vânzările totale
  • Valoarea medie a coşului de cumpărături pentru segmentul de business este de 1.000 de lei, cu 50% mai mare faţă de cea a utilizatorilor individuali
  • evoMAG estimează pentru anul acesta o cifră de afaceri de 25 de milioane de euro

evoMAG ţinteşte pentru anul acesta dublarea vânzărilor către segmentul de business şi investeşte în servicii dedicate şi personalizate, menite să răspundă nevoilor companiilor. Astfel, ţinta pentru 2017 este ca vânzările către segmentul de business să ajungă la 35 – 40% din vânzările totale estimate la 25 de milioane de euro.

Mihai_Patrascu_CEO_ evoMAG

„Am oferit anul trecut clienţilor noştri posibilitatea de a opta pentru livrare rapidă. Am constatat că 80% dintre comezile livrate în una sau în trei ore aparţineau companiilor care mai cumpăraseră în trecut produse de la evoMAG. Astfel, am decis să investim mai mult în segmentul de business, oferind noi facilităţi, precum: termen de plată şi limită de credit, oferte dedicate, consultanţă, servicii de finanţare, prioritate în soluţionarea situaţiilor de service, livrare gratuită indiferent de valoarea comenzii, garanţie extinsă pentru produsele achiziţionate, înlocuirea produselor defecte pe perioada reparaţiei acestora etc.”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.

Bucureşti, 20 martie 2017 – evoMAG

Visits: 0

Lasă un răspuns