Ericsson, printre cei mai doriți angajatori telecom și IT din România

  • Două studii diferite poziționează Ericsson ca unul dintre cei mai doriți angajatori atât de profesioniștii cu experiență telecom, cât și cei cu un background tehnologic mai larg
  • Ericsson este al treilea cel mai dorit angajator telecom în București și al patrulea la nivel național
  • Numărând 3.000 de angajați în momentul de față, Ericsson este și unul dintre cei mai mari angajatori din industria IT&C locală

Ericsson

Un alt studiu, realizat de această dată de către Catalyst, una dintre cele mai experimentate agenții de servicii de consultanță de resurse umane, arată că Ericsson este al treilea cel mai dorit angajator telecom din București, cel mai important centru IT&C din țară. Compania s-a clasat constant pe primele 10 poziții din top în ultimii ani, poziția de pe podium din acest an fiind cel mai important rezultat al său. Viziunea Ericsson este cea a unei Societăți Permanent Conectate în care tot ceea ce poate beneficia de pe urma unei conexiuni va avea una, dându-le oamenilor mai mult control asupra viețiilor lor, iar companiilor mai multă libertate economică.Transformarea Societății Permanent Conectate în realitate este posibilă datorită ambiției, pasiunii și entuziasmului echipelor Ericsson din toată lumea, echipe care își desfășoară activitatea pe baza acelorași trei valori de bază: profesionalism, respect și perseverență. Aceste valori definesc cultura internă a companiei și reprezintă fundamentul angajamentului pe care ni-l luăm în fața clienților, un angajament care este definit de încredere, inovație și performanță.Cu o echipă de 3.000 de persoane și planuri de a continua să se dezvolte în funcție de nevoile de business și cele ale clienților, Ericsson este deja unul dintre cei mai mari angajatori locali din industria IT&C și contribuie semnificativ la economia locală. Pentru a avea succes într-o industrie atât de competitivă precum piața locală IT&C, o companie are nevoie de o echipă de angajați foarte talentați, bine pregătiți și pasionați, gata întotdeauna să se auto-depășească. Cele două studii confirmă imaginea unui angajator puternic, oferindu-i Ericsson un avantaj competitiv important.

Studiul Catalyst a scos în evidență și eficiența cu care Ericsson se prezintă posibililor candidați. Astfel, percepția sa în rândul acestora coincide în mare măsură cu cele trei valori interne de bază, Ericsson fiind asociat cu o serie de cuvinte-cheie precum „profesionalism”, „respect”, „seriozitate” și „inovație”.

Ericsson 2

„Ericsson a crescut exponențial în cei 20 de ani de existență în România, de la doar 8 angajați în momentul fondării companiei la 3.000 de oameni la începutul acestui an”, a declarat Giovanni Dalla Vedova, Country Manager Ericsson România. „Creșterea extraordinară a echipei este în sine un rezultat remarcabil. De aceea, suntem cu atât mai mândri să vedem că două studii diferite ne consideră unul dintre primii 5 angajatori vizați de cei care își doresc un job în industria IT&C. Am fost dintotdeauna foarte atenți să atragem cele mai bune talente din țară și să ne asigurăm că angajații noștri își pot atinge adevăratul potențial, contribuind astfel la rezultate de business superioare și dându-ne posibilitatea să schimbăm în bine societatea.”

Un studiu recent realizat de Brainspotting, cea mai importantă companie de consultanță în recrutare IT din România, arată că Ericsson este al patrulea cel mai dorit angajator telecom de către specialiști cu pregătire IT. În ultimii ani, compania a făcut mai mulți pași importanți către a se transforma în partenerul de încredere al unei Societăți permanent conectate. Astfel, astăzi, Ericsson oferă soluții și servicii complete nu doar către operatori telecom, ci și către companii din industrii foarte diverse, de la companii media la utilități sau transport. Diversificarea portofoliului său a condus la creșterea nevoii de a recruta profesioniști cu experiență IT. În plus, România găzduiește și unul dintre cele patru Centre de Servicii Globale ale Ericsson, centru care se dezvoltă de la an la an și care are constant nevoie de specialiști locali cu puternică expertiză tehnologică. Din acest punct de vedere, rezultatul studiului este cu atât mai grăitor pentru eforturile companiei.

12 mai 2015 – Ericsson

 

Visits: 0

Lasă un răspuns