ClickShop.ro își încheie activitatea din 15 februarie 2017

  • Telekom Romania sistează activitatea mall-ului online ClickShop.ro din 15 februarie 2017, ora 11:00;
  • Vânzările online de produse electronice, telefoane și IT vor continua sub brand-ul germanos.ro, în timp ce serviciile de telecomunicații ale companiei vor putea fi în continuare achiziționate de pe telekom.ro;
  • Clienții existenți ai ClickShop.ro vor beneficia de suport pe perioada garanției aferente pentru produsele achiziționate.

cs

Telekom Romania suspendă activitatea mall-ului online ClickShop.ro, unul dintre magazinele online ale operatorului economic, începând cu data de 15 februarie 2017, ora 11:00. Măsura face parte din seria de eforturi de concentrare asupra activității de bază a companiei. Telekom va continua vânzarea online de produse și servicii pe website-urile www.germanos.ro și www.telekom.ro, în conformitate cu specificul IT&C al businessului său – produse și servicii de comunicații și entertainment integrate, fixe sau mobile.

Domeniul asociat magazinului online www.clickshop.ro va rămâne activ, oferind informații pentru utilizatorii care au achiziționat produse prin intermediul site-ului în ultimii 5 ani. Numărul de suport pentru clienți 021.9262 și adresa e-mail contact@clickshop.ro vor rămâne în continuare active pentru cei care doresc să adreseze întrebări referitor la comenzile anterioare, service produse, retururi și situații conexe. Astfel, clienții vor beneficia de servicii de suport și garanție pentru produsele achiziționate, conform legislației în vigoare.

Despre ClickShop.ro

Garantat de Telekom Romania, www.Clickshop.ro a fost primul mall online deţinut de un operator telecom pe piața românească, lansat în aprilie 2011. Acesta a oferit, de-a lungul a 5 ani de activitate, o gamă largă de produse, de la electronice şi produse IT, la echipamente pentru casă şi grădină sau articole sportive şi de lifestyle, aparţinând unor branduri internaţionale de marcă, cu mai multe produse decât cele deja cunoscute pe piaţa românească. De la 2,000 produse în 7 categorii la momentul lansării, la finele anului trecut,  pe www.clickshop.ro erau disponibile peste 15.000 de produse, organizate în 9 categorii principale.

Despre Telekom Romania

Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii inovatoare, fixe şi mobile, pentru o comunitate extinsă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.

În 2015, Telekom Romania a lansat noul concept comercial MagentaONE, oferind pachete integrate de servicii fix-mobil într-o formă simplificată, atât pentru clienţii persoane fizice, cât şi pentru companii. MagentaONE înseamnă un singur Call Center, o singură factură, o singură aplicaţie MyAccount (inclusiv o aplicaţie pe mobil). Prin MagentaONE, Telekom Romania și-a consolidat poziția de lider în furnizarea de soluții complete de telecomunicații și IT&C pentru companiile din România.

Telekom Romania este prezentă pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Telekom este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial în industria telecomunicațiilor, cu peste 156 milioane de clienți pentru servicii mobile, 29 milioane de linii fixe și peste 18 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2015). Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de țări și are circa 225.000 de angajați la nivel mondial.

Telekom Romania – 1 februarie 2017