Castile de gaming Trust GXT353 la review

Gamingul in sine este o placere, dar, numai in situatia in care te vor ajuta toate accesoriile, sa te poti transpune, asa cum trebuie, in actiunea jocului, atmosfera fiind cat se poate de stimulativa, sau nu, pentru player.
Compania Trust si-a asumat tocmai acea misiune, zic eu importanta de a aduce utilizatorului acea gama de accesorii, de care pana la urma utilizatorul va putea clasifica impresiile despre anumite jocuri, complexitatea acestora si inspiratia softistilor, care au muncit, pentru ca un joc sa poata fi considerat realist.

Trust este tocmai acea companie care inspira incredere prin produsele sale studiate, astfel incat, sa ofere cele mai bune impresii in gaming cum ar fi: tastaturile, mousii, joystickurile, dar  si medii audio cum ar fi boxele sau castile audio asupra carora ma voi concentra in acest review.
Trust, companie infiintata in 1983, este renumita in lumea gamerilor, prin cele peste 800 de produse, din bransa, de cea mai buna calitate, caracterizate prin rezistenta mecanica / electrica si fiabilitate, dar si performantele deviceurilor, la un pret cat mai convenabil.

Am primit de la Trust castile de gaming GXT 353 destinate prin constructie consolei de jocuri Playstation 4, conectabile USB 2,0 printr-un cablu de 3 m., dar cu atat mai bine si la o statie de gaming, in situatia in care dorim, complexitate si varietate.  Prin comparatie cu alti producatori de casti nu am fost foarte surprins, prin continutul pachetului de vanzare. Cadoul in sine, il reprezinta chiar castile propriuzise, care, de la prima vedere mi s-au parut extrem de bine facute si durabile, prin natura materialelor cu care proiectantii au tinut sa se exprime in fata baietilor pasionati de jocuri cu efecte speciale.

In principal castile prin designul lor, sunt un joc de forme si culori, intre nuante de rosu si negru, plastic teflonat extrem de rezistent, piele ecologica foarte bine prelucrata si stantata, cusaturi ascunse executate de artizani in meserie, inox foarte bine prelucrat, grile de culoare neagra perfect perforate, articulatii de plastic extrem de bine realizate la nivelul cupelor de ascultare, o poezie destul de bine inchegata chiar si pentru cei mai pretentiosi utilizatori. Pana la urma stai sa te gandesti, daca, in urma atat de multor prelucrari calitative, cei care le fabrica la acest pret, mai raman cu ceva profit, dupa ce isi achita toate datoriile.
Am luat castile si dupa ce mi-am acoperit urechile, practic, nu am mai auzit nimic. Pentru ca, vinilul ce acopera buretii de etansare a celor doua lumi create, urechea mea si zgomotul exterior, practic nu mai permite decibelilor sa isi mai faca de cap.
Bucuria a sosit, atunci cand, am conectat in premiera, in teste de acest fel, conectorul USB 2.o catre sursa de sunet: PC -ul meu cu procesor Athlon si am inceput sa introspectez diferite surse, pana sa ajung la unul dintre jocurile preferate. Acest lucru s-a intamplat si deoarece nu am PS4, pentru a vedea ce alte imbunatartiri aduce aceasta asociere.
Am pus muzica de pe youtube, iar cand basii au inceput sa intre in actiune, am avut surpriza ca tot esafodajul compus din cupe si bentita de prindere sa nu zornaie, sa nu scartaie, ci, numai sa vibreze in ritmul muzicii, fiind practic o senzatie extrem de placuta pentru un meloman. Cand m-am uitat in oglinda, pe laterale, ledurile de culoare rosie erau aprinse in ritmul muzicii. Senzatii tari zic, in special in domeniul de frecvente joase, acolo unde vibratiile amplificau intr-un mare fel, sunetul. Apoi am aflat ca pe cupa stanga, in spate se afla un buton, care inhiba vibratiile dar, si efectul destul de placut, care sustinea foarte bine linia melodica.
Tot in stanga se aflau rotita, ce mi s-a parut la fel de rezistenta pentru volum, +/- , si-a facut foarte bine treaba, neinfluentand in sens negativ auditia.
In plus, circuitul de microfon de retea, tot cu un led in capat, si, inca, un buton pe cupa stanga, pentru inhibare, mi s-a parut o idee foarte buna, pentru salile de gaming, acolo unde bantuie semi-intunericul, in care se desfasoara intrecerea.

In orisice situatie, castile s-au aratat fidele sunetelor si foarte stabile pe urechi, nu m-au jenat in niciun fel, si m-au facut mereu curios, oare ce efecte noi, audio / vibratii, voi mai afla in timpul utilizarii. Practic nu ai timp sa te plictisesti, si primesti si o senzatie de sunet tridimensional.

Această prezentare necesită JavaScript.

Pentru ca m-am simtit foarte bine, in compania acestor casti, nu am decat sa vi le recomand, cu placere, sa le testati si voi, in special pe partea de gaming, acolo unde senzatiile audio, sunt foarte apropiate de realitate, si, in Trust veti avea un partener de incredere, care nu va va lasa la greu, si, va va sprijini activ in lupta cu partenerii de competitie.

Visits: 0