Care sunt cele mai căutate destinații în care oamenii ar vrea să călătorească

Compania DWF, specializată în servicii SEO și ORM, prezintă o analiză a tendințelor în turism pentru perioada sărbătorilor de Paște. Și în 2016, predominante sunt căutările în zona low-cost, fiind înregistrate creşteri de căutări pentru Bulgaria (+22%), Turcia (+50%) şi Grecia (+120%). Totuși, se observă un interes din ce în ce mai ridicat pentru destinaţiile exotice şi care presupun costuri mai ridicate. Spre exemplu, Mauritius a înregistrat o creştere de 83% în ceea ce priveşte volumul de căutări în ultimele 12 luni, iar creşteri importante au mai fost observate pentru Bangkok (+51,7%), Kuala Lumpur (+24,1%), Miami (+22%) şi Tokyo (+50%). Pentru astfel de vacanţe, bugetul mediu este de 1.800 de euro de persoană.

Oamenii încep să se documenteze despre astfel de călătorii, în medie, cu o lună și jumătate înainte. Dat fiind caracterul religios al sărbătorii Paștelui, se observă și că predomină interesul pentru regiuni ca Maramureș, Bucovina sau Delta Dunării. Primele două sunt recunoscute pentru modul în care își conservă tradițiile și pentru ritualurile diferite pe care le au de sărbători.

Mihai Vinatoru, Managing Partner & Head of SEO

În analiza DWF au fost colectate date de la aproximativ două milioane de vizitatori și pe baza acestor informații s-a putut observa că 55% au cerut o ofertă de vacanţă folosind un desktop, în vreme ce aproximativ 37% au plasat cererea folosind un smartphone, iar 8% o tabletă. Este interesant și procentul relevat de un sondaj Google, realizat pe 290 de respondenţi din România, care au achitat recent costurile unei vacanţe. Conform acestuia, 21% au folosit un smartphone în procesul de informare şi, implicit, în luarea deciziei de cumpărare.

În 2016, prima zi de Paște va fi pe 1 mai, Ziua Internațională a Muncii. DWF a analizat câteva sute de sintagme care conţin „1 mai“ și a observat că cele mai populare căutări sunt „vremea de 1 mai 2016“, „oferte 1 mai 2016“ sau „cazare 1 mai“, dar și cele cu intenție clară (de tip „brand“), cum ar fi „hotel perla 1 mai“ sau „băile 1 mai“. În final, mai merită menționat că 32% din oameni alocă mai multe săptămâni, sau chiar luni, înainte de a lua o decizie de cumpărare, atunci când este vorba despre servicii de turism. Totodată, 35% din achiziții sunt motivate de dorința de a face un cadou. Și atât în retail, cât și în travel, un site care nu este optimizat pentru mobil poate duce la pierderea a până la 32% din oamenii interesați de oferte.

Despre DWF
DWF este o agenție digitală specializată în SEO şi online reputation management (ORM). Soluțiile ORM ale companiei sunt gândite și perfecționate pentru categorii de profesioniști, precum medici, avocați, manageri, politicieni, artiști sau companii. În portofoliul DWF se numără clienţi precum Tui TravelCenter, J’Info Tours, Sendo, eMenatwork, AutoHut, Flori de Lux, Herbagetica, ConsultaClick, Clinica Trident sau Clinica Zetta.

Bucureşti, 12 aprilie 2016 – DWF

Visits: 0

Lasă un răspuns